Autorizație de Construire emisă online
Procedura de autorizare a executării lucrărilor de construcție începe odată cu depunerea cererii pentru emiterea certificatului de urbanism în scopul obținerii autorizației de construire, Asa cum este prevazut in Legea nr. 50/1991 și Legea nr. 350/2001.
Urmeaza solicitarea certificatului de urbanism de la primărie si ceilalti pasi specificati in acest certificat. Digitalizarea administrației publice locale reprezintă o veritabilă revoluție administrativă.
Astfel, pentru a inlesni procedurile, Consiliul Județean Cluj a anuntat ca incepând cu luna iulie, cetățenii vor putea depune pe Ghișeul unic documentațiile tehnice pentru obținerea, digital, a autorizațiilor de construire (AC).
De asemenea, tot din luna iulie 2022, Consiliul Județean Cluj va emite autorizații de construire digitale, valide juridic.
Termenul de eliberare pentru AC este de 10 zile lucrătoare.
După 30 de ani în care s-a tot discutat în România despre acest subiect, Consiliul Județean Cluj devine, astfel, prima administrație publică locală care digitalizează efectiv întreg fluxul de la CU la AC în interesul cetățenilor.
Sursa: https://apuseni.info/
LASĂ UN COMENTARIU